Jumaat, 25 November 2011

cancel buy

 ( :  fixie bike.... : )


hehe..hai kawan2...
semuanya sihat kan...hehe....
aku dah pikir masak2...aku xjadi nak beli n memiliki fixie bike...
coz aku pikir nanti kalau org dah xlyan fixie bike kan..
mesty aku buang pya fixie uh...
basikal2 aku yg dulu pun ada aku xnaik pun...asyik naik moto je..
nieyh nak beli basikal fixie pulak..
nanti mesty jady macam basikal lama pya...
then aku rasa rugi pulak..kan3...
so aku dah talk gan fmly yg aku nieyh xjadi beli fixie...
my family pun gitaw..xpyah coz beli something yg org dah xlyan pun benda tu masih berguna...
so aku follow apa yg family aku nasihatkan...
so cancel to buy fixie bike...

apa2 pun kepada kawan2 yg ada fixie uh ride elok2 k...jaga keselamatan anda semasa mengayuh..

thankz coz sudi membaca ... THANK A LOT TO YOU ALL :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan